Časté otázky

MUSÍM SE PRO OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ ZAREGISTROVAT?
Samozřejmě Vás nebudeme k ničemu nutit, takže pro uskutečnění nákupu registrace nutná není. Stát se členem věrnostního programu yabokprodej.cz s sebou však přináší mnoho výhod. Máte vždy přehled o nejnovějších slevách, bonusech a akčních nabídkách pro členy programu. Vaše předchozí objednávky se ukládají do historie a Vy tak nemusíte znovu hledat produkty, které si kupujete pravidelně. Registrace u nás navíc není závazná, můžete ji tedy kdykoliv bezplatně zrušit.
ZA JAK DLOUHO MI ZBOŽÍ DORAZÍ?
Termín dodání objednávky se odvíjí od dopravce a způsobu dopravy, které jste si zvolili. Dopravce má Vaše kontaktní údaje a bude Vás informovat o přesném termínu a času doručení.
ZBOŽÍ MI STÁLE NEPŘIŠLO, CO TEĎ?
Zkontrolujte si Vaši e-mailovou schránku, dopravce Vám mohl zaslat dodatečné informace o termínu dodání, případně Vám zpráva mohla spadnout do spamové schránky. Pokud dopravce žádné informace neposkytl, kontaktujte náš zákaznický servis na: +420 773 592 249 a my situaci rychle vyřešíme.
JE MOŽNÝ OSOBNÍ ODBĚR ZBOŽÍ?
Zboží si můžete vyzvednout v naší kanceláři na adrese Topolová 915, 289 24 Milovice v pracovní dny od pondělí do pátku mezi 8:00 – 15:30 hodinou.
Objednané zboží, které je na centrálním skladu, odesíláme na výdejní místo v den objednání při objednávce do 08:00 hod. Vyzvednutí v tomto případě je možné v ten samý den. O přesném termínu vyzvednutí zboží budete vždy informováni e-mailem. V košíku je vždy u každého zboží uvedena doba dodání.
CHCI ZMĚNIT POTVRZENOU OBJEDNÁVKU, JAK MÁM POSTUPOVAT?
Měnit zadanou a potvrzenou objednávku lze pouze v případě volby dodání na dobírku. Kontaktujte nás telefonicky nejpozději do 30 minut od potvrzení objednávky a my provedeme požadované změny za Vás. Telefonní kontakt na zákaznickou linku je +420 773 592 249.
JAK ZJISTÍM, ŽE PLATBA PROBĚHLA V POŘÁDKU?
Po dokončení objednávky posíláme na Vámi uvedenou adresu potvrzovací e-mail. V případě, že Vám e-mail nedorazil se nejdříve podívejte do spamové schránky a poté kontaktujte náš zákaznický servis na prodej@yabok.cz, nebo  +420 773 592 249.
PŘIŠEL MI JINÝ, NEBO POŠKOZENÝ VÝROBEK.
Kontaktujte náš zákaznický servis na prodej@yabok.cz, nebo + 420 773 592 249, a my problém v co nejkratší době vyřešíme.

KDE SE MOHU INFORMOVAT O STAVU REKLAMACE?
Veškeré potřebné informace o stavu reklamace jsme Vám odeslali na e-mail, další dotazy rádi zodpovíme na zákaznické lince + 420 773 592 249  případně na prodej@yabok.cz.